مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-06سياسي

یادداشت| ماسک هایی که بوی رفاقت نمی دهد


مبلغ 7 میلیارد دلار دارایی بلوکه شده مردم جمهوری اسلامی ایران در جمهوری کره به دلیل واهمه دولت این کشور از تحریم های آمریکاست که برخی رقم ها حتی بیانگر مبالغی بیش از این نیز هست.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس، یادداشت مهمان- حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی: خبر و تک عکس برگفته از یک توییت، کوتاه بود و تعجب برانگیز.

صفحه توییتر سفارت جمهوری کره در تهران روز یکشنبه (9 آبان 1400) توییتی از منتشر کرد که 26 اکتبر 2021در جریان دیدار از بیمارستان آتیه و برای کمک به مردم ایران برای غلبه بر کویید-19، جناب سفیر یون، 2 هزار عدد ماسک(کی اف94) را به بیمارستان اهدا نمود.

هرچند در دین مبین اسلام و براساس مبانی انسانی و ایرانی بر کمک حتی به اندازه ای ناچیز تاکید شده و این موضوع بارها از سوی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران در قبال سایر کشورها رخ داده است اما مسئله وقتی جالب می شود که که ابعاد آن مورد بررسی قرار می گیرد و نکاتی در خصوص آن قابل ذکر می شود تا آگاه سازی هایی در این زمینه صورت گیرد و حقایقی هرچند آشکار به طور واضح بیان، تکرار و گوشزد شود تا واقعیت های به عمد فراموش شده آشکار شده و بر برخی متذکر شود تا همان برخی ها گمان نکنند ملت بزرگوار ایران اسلامی محتاج خرده کمک های ناچیز آنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| ماسک هایی که بوی رفاقت نمی دهد

یادداشت| ماسک هایی که بوی رفاقت نمی دهد